4. august 2010

kell 21:05 

Meie viimane päev Londonis. See oli täitsa lõbus, aga las ma räägin korralikult: 
Äratus kell 07:00. Ärkamine millalgi kaheksa ringis. Hommikusöök kell 08:15 ja siis veel mõni tund und, enne kui me keskpäeval linna liikusime. Jalad olid eilsest NIIIIII väsinud, et... Aga kuidagi suutsime me end lohistada läbi Piccadilly Circuse ja hiinalinna, mis pmst tähendas tervet posu erinevaid idamaiseid söögikohti. Sealt edasi Sohosse Oxford Streetile, mis oli tõeline kaubandusmeka. Me möllasime mööda poode terve igaviku vist. 
Mina sain 2 raamatut: uue Dan Browni ja mingi Twilightist innustatud raamatu. Soodukaga muidugi. Ostes ühe sain teise ühe naelaga. 
Ja Leeni leidis kleidi omale. Ja minu jalad surid umbes kaheksa korda selle retke jooksul. Ilm oli ka selline külm ja pidevalt sadas või ähvardas sadama hakata. Tõeline inglise suvi :) Buckinghami palee esine oli paksult rahvast täis ja ma sain oma kena rohelist vihmakeepi esitleda. 
Kella nelja ajal saabusime tagasi, tegime pausi St. George'is, millest hakkab vaikselt juba meie kodubaar saama, jõime ühed Guinnessid ja unistasime sellest, et Eestis ka nii head õlut saaks. Oleksime sööma ka jäänud, aga süsteem oli kuidagi jube segane ja väss oli ka. Kooserdasime hotelli, Leeni tegi kiire uinaku ja kell 19:30 suundusime oma pidulikule viimsele õhtusöögile :D
St George oli rahvast täis ja me otsustasime põnevalt elada ning uusi paiku avastada. Meie uus ja põnev pubi kandis nime Marquis, mis oma tiitlile vastavalt säras ka kuninglike hindadega. Vähemalt meie õhukestele ja reisist väsinud rahakottidele tundusid need hinnad küll üsna rabavad. Aga teenindus oli jälle väga hea. Mina sain tohutu steigi, šokolaadikoogi ja joogid, Leeni leppis fish&chipsiga ning võttis magustoiduks rabarberi-õuna purukoogi. Arve kahele 48,40 naela. No vähemalt on viimane õhtu sobivalt tähistatud. 
Homme peame kella 09:30-ks toa vabastama. Arvatavasti hulgume mööda Victoria Stationit ja liigume kella 12 paiku Stanstedi lennujaama. Ma olen ikka väga õnnelik oma Dan Browni üle, mis peab mulle nüüd tundideks ja tundideks meelelahutust pakkuma.