1. august 2010

kell 21:00

Tänane päev algas kell üheksa. Jah, teil on õigus, kui te arvate, et Leeni oli enne mind üleval. Oligi. 
WC. Kuhu me jõudsime napilt ENNE puhastust. Jei for us! Tundub, et eilne varane rõõmustamine rikkus selle õnneliku jada. Enivei. No shower for us today. We are some dirty animals. 
Kell 11:00 oli Bohemia telgis laval Rollins oma stand up comedy värgiga. Suht lahe oli, ma nagu ootasin vähem isegi. Väga motiveeriv ja goody-goody. 
Siis lontsisime mööda oma väikest maailma hommikusöögiotsinguil. Lõpuks, kui kõik hinnad vastuvõetamatuteks osutusid ja burger option polnud, seadsime sammud siinsesse telk-supermarketisse, mis tegelikult oma nime ei vääri. Pmst on valikus küpsised, krõpsud, karastusjoogid ja kummikommid. Noh, kui sul muidugi korralikku priimust kaasas pole, sest sellistele ettevalmistunud indiviididele on neil valikus ka oa- ja pastakonservid. Jei! 
Õnnekombel olid neil (küll hingehinnaga) letil papptaldrikud peotäie viinamarjadega. Pakk kummikomme juurde ja... Hommikusöök. Aga enne, kui me telgini jõudsime, tõmbas Leeni pilku siiski üks burksiputka ja ta võttis omale ühe pihvisaia ka. No, ma krabasin oma hommikusöögi juurde siis friikad. Mõnus vaikne eine telgis. Siis söögijärgne uinak. 
Kell 15:00 Slayer. Jep, they were pretty good. Üks-kaks bändiliiget võiks isegi nunnukate kategooriasse liigitada, mis annab teadagi bändile palju juurde. Iidvanad tundusid nad eemalt ka. 
Bring Me The Horizoni jätsime me vahele, mina krabasin omale ühe fish&chipsi kaasa ning telgilebo jätkus. Niih, kella poole viie ajal ajasime kargud uuesti alla ja läksime vaatama, mis teeb Alice In Chains. Päris lahedad olid, kuigi ma pean ütlema, et ainus lugu, mis mulle TÕSISELT neilt meeldib, on Slashiga kahasse tehtud Baby can't Drive, miski nende repertuaarist ei ületanud minu jaoks seda :)
Siis kell pool kuus The Cult. They were AMAZING! Mingid uue lemmiku moodi asjad vist. Terve bänd läheb nunnu-listi ja minu poolt maksimumpunktid. 
Pendulum jäi kaugkuulamiseks. Paar tuttavat laulu kostus ka, nad on päris mõnusad telgis selili kaasatantsimiseks. Otsustasin, et kuigi nunnufaktorit ei oska ilmselgetel põhjustel hinnata, peaks omale paar lugu siiski tõmbama. 
19:30 Iggy and the Stooges. Väga vana, naljakas, friiki ja kummaline, aga väga huvitav ja energiline ka. Lava oli pensionäre täis nagu mõne vanadekodu jõululavastuse aegu, aga Iggy on 90-aastase kohta siiski üsna arvestatavas vormis. Ja ma tean seda, sest ta oli laval suurema osa ajast täitsa särgitu. 
Umbes veerand tundi enne Iggy show lõppu avastasin geniaalne mina, et mu rahakott on kas varastatud või telki ununenud. Traditsioon, noh :D Kuna hing mulle rahu ei andnud, pidin ma Iron Maidenit kaugkuulama, et telgis tuhnides rahakoti olemasolu kinnitada. Jeah, see oli seal. Jeahh, ma olen PISSED, et ma Maideni maha magasin. 
Aga eks ma kuulen neid siit ka, mis on väike lohutus. Ja muidugi saabus Leeni, kes ei suuda ju hetkegi minuta elada, mulle viis lugu hiljem telgi juurde järgi. 
Meie reisi festivaliosa on seega ametlikult peaaegu lõppenud. Viimane öö telgis ja homme varane äratus, et kell 10:00 siit Londonisse startida. It has been a pleasure!