30. juuli 2010

Kell 13:50 kohaliku aja järgi Knebworth House'i läheduses. Kusagil.

Kella 6 ajal hommikul olime jalul, ostsime lennujaama Sparist hommikusöögi, mis minu mõistes olid vesi, kirsikoola ja 4 nektariini ning Leeni jaoks vesi, koola, Mars ja singi-juustuvõileib.
Kell 7 saime bussile, mis sõitis Londonisse. Hoolimata kehvast ööunest ei õnnestunud bussis eriti magada.
Londonis kell 9. Esimene tee viis kohe toidupoodi, kus me end eesolevaks varustasime. Vesi, Pepsi, šokolaad, chipsid... Puhas rämps, aga selle alternatiiv oleks olnud toores liha või poolvalmis pastaroad, mis külmalt vist eriti maitsvad poleks olnud.
Suhteliselt valutult kulges bussileidmine, ootamine oli mõnevõrra tüütu, aga me oleme igal reisil seda passimist kogenud so - nothing much
Kell 11 kohaliku aja järgi sõitsime välja ja kell 12:30 olime kohal. Buss tõi meid ootamatult otse kontserdiala servale. Hea üllatus.
Piletid saime kätte pärast kahes ja pooles sabas seismist, käepaelad peale üht, aga see-eest gigantset saba. Miks nad piletite asemel kohe paelu ei andnud, selgitab ainult inglaslik loogika ja minul see puudub. Telk oli veits murelaps. Alguses olime ikka suht segaduses, et kust ja kuidas oma ettetellitud telk kätte saada. Siis mingi hetk saabus valgustus suure Green Tent Company sildi näol ja asjad võtsid kiiresti paremat ilmet. Kahese asemel andi tasuta kolmene hoopis!
Kui me seal oma telgipakki (telk+2 vihmakeepi+LED-lamp+lambiga kaelapael) lahti harutasimetuli sealt vgeel onu ja praktiliselt pani selle meie eest püsti ka. Õnneks valisime oma telgi asukohaks nende müügitelgi vahetu läheduse, ai, targad tüdrukud! :D Sjupöörr...
Nüüd mõnetunnine telgilebo enne kui kontserdiala vallutama suundume. Telke on miljoneid (nii vähemalt tundub!) ja pidevalt saabub rahvast juurde. Oleme juba igast küljest naabritega ümbritsetud. Lahe-lahe-lahe!!