8. august

Kes ei ole isiklikult kogenud, ei kujuta ettegi, kui väsinud ja uimane ja üleni valutav võib inimene olla, kui ta on öö veetnud lennujaama pinkidel.
Mina sain kokku vist paar tundi magada. Poole tunni kaupa terve öö jooksul. Täielik uims oli olla, kui kaheksa paiku lennujaamast minema roomasime.
Panime oma õnne proovile ja üritasime oma eilse seisuga kehtivuse kaotanud bussipassidest viimast välja pigistada. St tahtsime tasuta Londonisse saada. Õnnestus. 10 naela kokku hoitud jälle. Täielik tuimus oli, teised magasid bussis, mina olin liiga üleväsinud vist, ei saanud silmagi kinni.
Londonis seadsime omale eesmärgiks mõistliku hinnaga öömaja leidmise. Kolmest kohast küsisime: esimeses oli kahese toa hind 90 naela, teises kolmese toa hind 90 ja kolmandas kolmese toa hind 75. Jäime selle juurde. See on üks indialaste peetav pleiss, kus saime keldrikorrusel asuva toa, kuhu väike riidekapisuurune dushiruum on sisse ehitatud ja puha. Hehh. Pole kõige hullem koht, kus me olnud oleme. Aga parim ka mitte.
Käisime poodides (ma tean, parandamatud!) ja Fox sai alukad ja Leeni sai boolero. Mina leidsin ühed elu nummid valged teksad. Aga raha pole :D
Mäkis lõuna, siis hotelli tagasi ja magasime. Kohe normaalsed mitu tundi. Urrh, lõpuks voodi, linad, vaikus ja rahu. Täielik õnnistus.
Siis hea pikk dush, puhtad riided selga ja linna. Pime oli juba, kui välja läksime. Hästi mõnus, polnud liiga palav, aga hea soe; linnatuled...
Istusime Buckinghami palee ees purskkaevu ääres. Ilge rahu ja romantika :D Oleks võinud seal vabalt lausa terve öö olla.
Tagasi jalutades käisime toidupoest läbi ja nüüd võtame oma "voodi-ööst" viimast. Homme Towerisse ja kui nad meis sinna kinni ei müüri, siis õhtul lennujaama tagasi ja esmaspäeva hommikul koju.
Sellist TÕELIST tüdimust ja igatsust ja meeleheidet polegi selle reisi jooksul veel peale tulnud. Väga positiivne.