3. august

Jälle kirjutan bussis. Et ma ka kunagi ei õpi! Saime 9 ajal hotellist tulema. God, see oli ikka räpane koht! Ja ma unustasin selle fakti pidevalt ära ja käisin ikka paljajalu WC-s. Mul on kindlalt jalaseen nüüd.
Üks kena naine bussipeatuses hoidis meie raha kokku ja soovitas 5 minutit oodata, et odavamale bussile saada. Inimesed on ikka nii kenad siin! Soe tunne tuleb hinge kohe =)
Mis tuletab mulle veel paari kokkuhoidu meelde. Eile käisime Drumnadrochiti kohalikus pubis söömas. Seal oli ilgelt hea tume õlu! Super! Igatahes unustasid nad Leeni prae arvele märkida ja me hoidsime nii umbes 15 naela kokku. Cool!
Ja täna Invernessis bussi oodates (1,5 h) kolasime jälle linnas poodides (lootusetud, ehh?) ja Fox vahetas pluusil hinnasildi ära. Igatahes sai ta oma topi kahtlaselt odavalt. Näete? Me käime siin ringi nagu rahvusvaheline kurjategijate jõuk. Pätikamp. OMG, kui alla ma olen ikka käinud!
Ja söömas käisime. Soe toit on ikka üle prahi, kuigi burksidest (kes oleks arvanud, et ma seda kunagi ütlen!? Appi, ma olen rikutud!) hakkab küll vaikselt kõrini saama. Nii. Nüüd on see öeldud. Jap.
Ja ära jäi plaan põhjarannik vallutada, selle asemel hakkame lõunasse tagasi liikuma. Tänane peatuspaik peaks hea õnne korral olema Stirling.

Õhtul hiljem Stirlingis.

Jõudsime kohale. Kohe esimeses hostelis, kuhu sisse astusime, olid voodikohad olemas. Kümnene segatuba. Igal voodil on nimi. Mina olen Brad Pitt. Haahhhaaaa, ma olen maailma seksisümbol, nannannaa! Leeni on Russel Crowe ja Fox Dougray Scott. Sweet. Me oleme kõik nii kuumad.
Edasin plaan on liikuda vaikselt lõunasse. Homme Glasgow ja sealt Leeds ja Manchester... 7. augustil pargiks end Canterburysse, kust 9.ndal sõidaks Londonisse, vahiks Towerit ja öösel magaks Stanstedis. Esmane plaan siis.
Mmm, sain täna lõpuks oma ketsidesse sisetallad, selline rõõm. Kui nad sellest eilsest veematkast veel läbimärjad poleks, paneks need jalga kohe.
P.S. George Clooney on kondine punapea. Milline pettumus. Ja Fox leidis lossi juurest omale elu armastuse. Haahh, kohe, kui kirjutamise lõpetan, tekstin Kaurile ja pakun lohutust.
P.P.S. Näen George'i alukaid! Kui ilus elu veel võiks olla! Õnneks pole tal multikategelastega pesu. Ma SUREKS, kui George Clooney kannaks multikategelastega pesu.

Teie Brad Pitt, Universumi Sex God.