4. august

Manchesteris. Jälle üks huvitav noortehostel, mõnes mõttes uus, aga kui paaris sellises juba ööbinud oled, tuleb kõik päris tuttav ette.
Alustasime hommikut kell 9:00 Stirlingis. Väike hommikusöök Mäkis (gaad, burksidest on isu ikka nii täis!), Foxil oli menüüga väike probleem ja kättemaksuks tegi ta nende peldikuga sõnulkirjeldamatuid asju. Peaks Lonely Planetisse kirja saatma nende järgmise reiskogumiku jaoks, et nad mainiks ära: see hoone põletati arvatavasti täna päeval maha. Keset linna ei lubata vist sigalat avada?
Eniveis. Vaevalt olime jõudnud jala bussijaama tõsta, kui esimene buss oli kohe Glagow oma. 4.50 pileti eest ja tund aega sõitu garanteeritud. Ostsin jälle meeletult raamatuid, aga asi oli seda väärt. Mul on triloogia koos nüüd.
Glasgow bussijaamas sai tiba oodata (loe: 45 minutit) ja pärast juba harjunud segadust meie bussipassidega algas 5h pikkune sõit Manchesteri suunas. 
Loodus kena nagu tavaliselt. Sõitsime karjast rekkadest mööda. Üks juht winkis, 250 jõllitas niisama.
Manchester on päris huvitav linn. Selline vähem keskaegne, rohkem modernne, meenutab mõnd ameerika suurlinna.
Hostel on suht getos siin. Jälle sain ülemise nari. Mu all on hirmuäratava välimusega mehhiklane. Ta arvatavasti lükkab seatapunoa öösel läbi madratsi mulle kõhtu, kui ma peaks liiga kõvasti peeret... see tähendab... piuksatama.
Käisime pubis. Hästi lahe koht. Üks kohalik onu püüdis veits pealetükkival moel meiega tutvuda ja jalgpallist rääkida. Me ei võtnud vedu. Too bad.
Steik oli kuiv nagu tallanahk, aga liha on liha, I guess. Kõhu sai küll korralikult täis. Ja see oli miski, mis polnud külm EGA burks!! :D
Homme Yorki vist. Arvatavasti. Need kambakambrid on küll suht ära tüüdanud. Tahaks mõnd kolmest tuba, kus ei peaks pidevalt mingitele võõrastele meestele otsavaatamist vältima ja oma elu pärast kartma. Aa, ja mu uus pidžaama on ikka suht napp. Ja ma pole jalgu raseerinud. Pole ime, et toas koguaeg selline sunnitud vaikus on, nad arvatavasti ei usu, et ülemise nari gorilla rääkida oskab. Varsti pakuvad veel banaani kah. 
Ahh. Ja mina ei tea, mis ma selle rahaga teen, aga sellega on kuidagi kitsas käes. Loodame parimat.