Inglismaast ka tiba :)

Et siis... Nüüd hakkab lõpuks kohale jõudma,
Et me tõepoolest Inglismaale surema läheme :D
Põhimõtteliselt on kõik SUURED asjad tehtud.
Lennupiletid olemas,
Londonis esimeseks kaheks ööks hotell olemas,
Bussipassid 14-ks päevaks olemas...
Kõigil kolmel.
Tänk gaad :D
Ühesõnaga, enam ei takista miski.
Täna käisin vahetasin raha kaa ära,
sain 270 naela, millest peab jätkuma 25. juulist 1. augustini.
Sealhulgas toit ja peavari ja ootamatud kulud.
Tuleb vist päris palju lageda taeva all magamist :D
Ei tea...
Ma usun, et tuleb lõbus ja hariv,
Aga vean kihla, et ma olen ikka ilgelt õnnelik ka,
Kui see lõpuks läbi on ja ma koju oma voodisse magama saan :)
No pmst...
Me jätame ikka väga palju saatuse hooleks.
Ikka pärisväga palju.
Et peale neid kaht ööd, mis meil Londonis hotell olemas on,
Tuleb oma kõhutundele ja heale usule tugineda
Magamiskoha otsinguil.
See ongi hetkel mu suurim mure.
Ja siis veel muidugi see,
Et mul on ikka haledalt väike seljakott
16-päevaseks ellujäämisretkeks metsikus Suurbritannia looduses :D
Ma ei kujuta ette, kuidas ma kõik sinna ära mahutan.
Aga loodame parimat, onja :D
I'll keep you posted :)