London 26. juulil 2009

Eile saabusime Londonisse siis.
K6ik l2ks yllatavalt ilusti,
Bussipasside p2rast pidime veits ootama,
Aga ei midagi yle m6istuse.
Bussile saime kenasti,
Hotelli otsimine v6ttis m6nev6rra aega.
Aga suhteliselt kena oli.
Hotell oli esimene shokk.
Meie tuba on veits nagu Prison Break vms :D
V2ga v2ike, mahutab napilt 2 nari,
Aken on trellitatud...
ja asub 7. korrusel majas, kus lift on...
Neljale inimesele m6eldud :D
Yhes6naga, peaaegu liftita maja :P
Positiivne on see, et meie toakaaslane on see shekshikash hispaanlane.
V2ga urrh :D
Ja yldiselt oleme eelarve piires,
Pole olnud mingeid etten2gematuid kulusid,
Eile n2iteks saime t2itsa ilma rahata hakkama :P
Aa, ja mina kaotasin hotelli saabudes umbes tunniks oma rahakoti!
Avastasin asju tuppa laiali laotades.
L6puks veenis Leeni mind registratuuri kysima minema.
Kohtasin oma eluarmastust.
Maailma kuumim kutt oli see,
Kes mu rahakoti peale vestlust mulle tagastas.
Ma ei tule enam koju :D

♥ ♥ ♥

K2isime 6ises Londonis jalutamas,
Buckinghami palee on pimedas t6esti a must see.
Jalad olid veits valusad, peale oma korrusele ronimist oleks tahtnud ulguda juba :D
No linn on imeilus.
Arhitektuuri ja ajalugu paksult t2is :D

♥ ♥ ♥

Ja nyyd t2na.
Hommikul kell 8.00 2ratus.
Hommikus66k siin hinna sisse ei k2i :P
Kuivasime t2iega, automaadist vett k2tte ei saanud.
Ja siis k2ivitus tulet6rje alarm :D
No geniaalne, ma ytlen.
Kui leegid yleval oleks old, oleks me k6ik sisse p6lend, ausalt.
Trepikoda oli k6igi kaheksa korruse jagu rahvast t2is,
majast v2ljusime kiirusel kaks astet tunnis.
Aga v2lja me saime.
Ja siis passisime. meie oma varase 2ratusega olime 6nnelikud isegi,
M6ni oli v2lja jooksnud nii, et m2ssis end voodilinasse ja tuuga :D
Poed avatakse pyhap2eval kell pool kaksteist,
Vett ikka pold, 6ues oli tuul...
Kui tagasi sisse saime, luurasime teiste j2rgi ja arvasime 2ra,
Kuidas joogiautomaati kasutada :)
Igayks sai oma vee,
Tegime toas vajalikud toimingud 2ra
Ja lippasime linnatuurile.
Buckinghami palee juures vahtkonna vahetus,
McDonaldsi eined Hyde parki murul,
Big Ben, London Eye (kohutavalt k6rge!!!),
Trafalgar Square, mingi suur massimeeleavaldus Sri Lanka veresauna vastu...
Dushiruum siin hotellis, mis mahutab napilt 2 kleenukest neiut,
Kus puudub soe vesi ja mille ust ei saa lukustada :D
Oh, me oleme k6ike n2inud :)
T2na arvasin korraks, et olen kuhugi 100 naela kaotanud...
6nneks eksisin, need olid just seal, kuhu ma nad peitnud olin.
See on see miinus rahade jaotamise juures,
Vahepeal ununeb 2ra, kuhu nad jaotatud on :D
K6ik on siiski hea, mis h2sti l6ppeb.
Ja reisitavadest tuleb kinni pidada.
Ma olen meie grupist see, kes igal reisil midagi kaotab :P
Igatahes homme l2heb hullemaks.
Siis saab meie hotell l2bi,
Muutume kodututeks.
Arvatavasti ja hetke plaani kohaselt
Tuleb suund Salisbury, kus l2hedal Stonehenge
Ja sealt edasi Cardiffi.
Yritame nii palju kui v6imalik online ka olla
Ja teid oma tegemistega kursis hoida,
Aga arusaadavalt ei saa miskit lubada :)
Miss you all, love you, kuulmiseni!!