5 päeva.

Just nii palju aega on meil veel stardini jäänud.
Minul peksab pinge ja närvilisus suure haamriga meelekohtades.
Natuke õudne ja päris exciting ja...
Aga asjad hakkavad korda minema.
Kui ma eelmises postis rääkisin, et ravikindlustuskaardid on kohal,
Siis eile olla ühele meie grupikesest ka noortekaart tulnud,
Ma ise pole kätte saanud veel, aga kuna me koos avaldused tegime,
Siis ju mulle homme jõuab.
Jumal tänatud, asjad saavad jonksu!
Oehhh, nüüd on vaja veel oma A5 suuruse nimekirja jagu asju käsipagasisse mahutada...
Ja siis on vaja midagi välja võtta sealt ja panna sisse need asjad,
mis alles viimasel hetkel meenuvad.
Lennuk väljub reedel kell 12.00
Tallinna stardime Rakverest kell 8.15 ja oleme kohal 9.45
Bussijaamast taksoga lennujaama ja peaksime väga-väga aegsasti seal olema.
Ma tunnen, et rahu hakkab tulema tegelikult.
Ma arvan, et enam pole väga palju asju, mida ma veel uurinud pole.
Ohhh, tahaks juba hotellibasseinis loksuda.
Jututeemad: edit post