Hulluks võib minna!

Ja jälle uusi asju, millel silma peal hoida, mida uurida ja kontrollida.
Ma olen kergelt väsinud ja kergelt masenduses.
Kuidas korraldada ülenädalast reisi nii, et kõik kontrolli all oleks?
I have no idea...
Mis ma siis avastanud olen?

***

X-tee portaali kaudu saab omale tellida Euroopa Ravikindlustuskaardi,
Mis on nagu rahvusvaheline haigekassa kaart, tõestab, et sa oled kindlustatud.
Kehtib 3 aastat ja sa saad välismaal tasuta kõik ravi, mis kohalikudki.
Ja maksad selle eest, mille eest kohalikud maksavad.
Selleks oleks hea reisikindlustus, et nad maksaks tagasi ka selle, mida sa muidu ikkagi maksma peaksid.
Aga kas meiega juhtub midagi? On sel mõtet? Have no idea...
Kusagil online's ei saa teada ka, kui palju kahexax päevax reisikindlustus maxab...

***

Ja siis see ekskursioonide küsimus. pakutakse kolme päris korralikku tuuri,
St saar on jagatud kolmeks osaks. veits kehv, ma arvan.
Firma on korrlaik, soovitused on hea, bussid uued...
Hind päevase ekskursiooni eest 29 euri ja poolepäevase eest 19 euri.
Noh, kindlasti oleks see väga põhjalik ja nii,
Aga kas olex arukam hoopis ise ühistranspordiga mööda saart sõita ja omal käel vaadata?
Või... Ahhh, aidake otsustada!
Kolmele tuurile inimlikult lihtsalt ei jõuaks, ma arvan...

***

Ja siis veel see päevane kruiis Porto Santo saarele.
2 tundi 15 minutit meresõitu sinna, samapalju tagasi.
Ilus laev, Porto Santo ise on nö "paradiis paradiisis",
9 km kuldset liivaranda, päevitajate paradiis, veespordi meka :D
Noh, kena kõik, eks... Valiks mõne päikeselise päeva, läheks,
Laevalael saab päevitada, baarides kokteile mekkida...
Aga hind, HIND!
Tavaline vaene turist maksab edasi-tagasi pileti eest tiba üle 800 eegu.
Mingi Euroopa Noortekaardiga saaks ligi pool alla, 500 krooniga,
Aga selle kaardi taotlemine ja kohale jõudmine on nibin-nabin...
Kas jõuab kohale või ei.
Ja netist selle taotlemine on kohutavaks piinaks tehtud.
Ma lihtsalt ei saa aru, miks see nii raske peab olema.
Aga üritame. Üritame.

***

Ja siis kõik need detailid, millesse ma veel süüvinud polegi.
Ou gaad, aega on nii vähe!