6. august

Et siis inglise hommikusöök. Njah. Õlimunad, mille kaalust 50% moodustab õli ja 50 muna. Väga kummaline, aga libedalt läks alla vähemalt. Ju õli aitas.
Kuut naela nagu küll väärt poleks, aga vähemalt toit. Ja mitte burks. Kuigi artereid blokeerib arvatavasti hulleminigi. Aga ikkagi hommikusöök. Hoiame positiivset suhtumist, onja :D
Siis lebosime veel tunnikese oma toas, vaatasime telkust Sõprade igivanu osi ja lasime Foxil veel natuke magada. 
Linn on täielik nummidus ikka. Tahtsime 12:30-sele jumalateenistusele ka jõuda siia kuulsasse Yorki katedraali, aga ei õnnestunud. Selle eest saime tonnis poodides hulkuda, Leeni sai raamatu ja mina...
OHHHH, oodake ainult. Ma sain oma elu kõige ilusamad kingad. Ever. EVER. Kingad, milles ma abiellun, veedan oma pulmaöö ja mesinädalad, saan kõik oma lapsed ja milles ma sunnin neid ennast matma.
Kas see, või variant, et ma püüan neid kanda oma ema juubelil ja poole peo pealt tatsan ringi paljajalu. Aga vähemalt elavad nad mu kapis igavesti. I could have sex with those shoes.
Ja siis jalutasime kohalikul turul. Ilgelt palju inimesi ja peaaegu sama palju ilusaid koeri. Leidsime ühe kena pargi, kus ma šokeerisin inimesi oma kontsadega. 
Praegu on väike puhkepaus, aga varsti vist linna tagasi, Fox tahab raamatut ja siis vist mingi pubituur ka. Meibi.

Hiljem.

Fox sai ka lõpuks skoori avatud ja ostis raamatu. Leeni sai SpongeBobi õlakoti (ilge numm!). Käisime pubis ka. Suutsin vältida kulutamist, aga ostsin pärast toidupoest süüa. Homme jälle liikvel. Väike väss juba. tahals vaikselt koju. 16 päeva oli päris ideaalne pikkus.