28. juuli - tagasi hotellis

Äratus oli üheksa paiku. Ärkamine ise 10 ringis. Jube väss oli, aga eile olin kaua üleval ka, lugesin poole üheni. Igastahes olime kella 10:40-ks bussijaamas, kust 17,5 naela eest saime piletid, kobistasime bussi teisele korrusele ja paarikümne minuti pärast olime kohal.
Stonehenge oli mõnevõrra väiksem, kui ma ette olin kujutanud, aga noo... Elamust see väike detail muidugi ei pisendanud. Tegime kuhja pilte, Fox viilutas oma varba ära ja suht täpselt jõudsime bussile ka veel.
Ilge tuul oli, mainin ära veel, kõigil fotodel olen ma sellepärast punkari moodi veits.
Peale Stonehenge'i käisime Old Sarumis. Seal oli kunagi enne Salisburyt suur katedraal ja seal asus kuninglik loss ka. Selle ase on nüüd alles seal veel, aga enamus kive veeti sealt minema, et ehitada praegune Salisbury katedraal. Kogu värk koliti pmst tükk maad kaugemale, sest Old Sarumis sai joogivesi otsa. Ja mingi põhjus oli kiriku ja sõjaväe vahelistes tülides, aga sellest osast ma ei saanud eriti aru. Ühesõnaga, ajalugu kapaga lausa :)
Sealt tulime bussiga tagasi Salisburysse, kus tegime sooja toidu pausi Burger Kingis ja jalutasime tänavaturul. Sain nummid varbarõngad, ühe odava raamatu veel ja Birxile suveniiriks kella.
Pmst kuna ma olen mingil hetkel kuhugi kaotanud 20 naela, siis läheb päeva-eelarve tiba kitsamaks, aga katastroofi kah veel pole. Ma olen geenius. Phehh.
Pakkisin oma koti kokku. Kurb kohe mõelda, et homme oleme jälle teel ja ei tea, mis ees ootab. Siiani on kõik väga PRO olnud muidugi. Visakme igsse mõeldavasse poriloiku ja kaevu münte, et reis õnnestuks. Annan teada, mis toimub.